Dzień dobry 😊
1.
Na początek chciałabym żebyście pobawili się z
Panem Miłoszem - „Tuptaj, Starszaku”, zaproście rodziców i rodzeństwo do
wspólnej zabawy. Włączcie nagranie, słuchajcie i wykonujcie polecenia Pana
Miłosza 😊
2.
Otwórzcie książkę My i nasz świat. Emocje i
kompetencje społeczne na stronie 16. Wysłuchajcie opowiadania i
odpowiedzcie na pytania
·
Co liczył Filip w drodze do przedszkola?
·
Co takiego dzieci sadziły w przedszkolu?
·
Kogo poszły zobaczyć dzieci po przedszkolu do
domu Mani?
·
Ile było małych kotków?
·
O co poprosił Filip mamę?
·
Jak myślicie co oznacza myśl Filipa „Chyba się
zakochałem w Mani”?
·
Co znaczy że kogoś bardzo się lubi?
·
Jakie Wy znacie pozytywne emocje ?
3.
Ćwiczenie do wykonania
·
Pokoloruj obrazek według kodu, który Filip
podarował Mani
·
Narysuj, co Filip widział w odbiciu trzeciej
kałuży. Jakie znasz inne oznaki wiosny wysłuchane w opowiadaniu?
4.
Przyjrzyjcie się obrazkom i nazwijcie emocje,
które na nich widzicie. Zastanówcie się kiedy towarzyszy Wam radość? Smutek?
Złość? Zdziwienie? Strach? Opowiedzcie o tych sytuacjach.
www.dzieckiembadz.pl |
www.dzieckiembadz.pl |
www.dzieckiembadz.pl |
www.dzieckiembadz.pl |
www.dzieckiembadz.pl |
5.
Stańcie przed lustrem lub weźcie je do ręki i
przyjrzyjcie się swojej twarzy. Pokażcie teraz jak się uśmiechacie, smucicie, złościcie, dziwicie i jesteście
przestraszeni. Opiszcie do widzicie 😊
6.
Wykonajcie zadanie. Narysuj na oddzielnych
kartkach 4 chmury, a w każdej z nich emocje: radość, smutek, złość, zdziwienie.
Poproś mamę o narysowanie linii wychodzących od chmury do dołu kartki. Niech
będą proste, pofalowane czy pozaginane. Do tak przygotowanej pracy weź nożyczki
i tnij po liniach, od dołu kartki do chmury. Wzór poniżej. 😊
Miłej pracy 😊
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz