piątek, 5 czerwca 2020

3-latki

05.06.2020    "Wesoła stonoga"

Dzień dobry ☺️

1. Zapraszam Was do porannej rozgrzewki z wesołą stonogą, tupcie nóżkami, tak jak ona!


2. Wysłuchajcie teraz wierszyka, który przeczyta Wam mamusia

Nóżki

Sto nóg ma stonoga
ja dwie nóżki mam!
Hop! Hop!
Skaczę na nich, 
biegam tu i tam!
Stół ma cztery nogi,
a fortepian trzy!
A ja mam dwie nóżki
i wystarczy mi!

  • ile masz nóżek?
  • ile nóżek ma stonoga?
  • ile nóg ma stół?
  • ile nóg ma fortepian?
  • kto ma najwięcej nóżek?

3. Pokolorujcie stonogę na odpowiednie kolory, a następnie odpowiedzcie na pytania:

  • ile stonoga ma żółtych kółeczek?
  • ile stonoga ma zielonych kółeczek?
  • ile stonoga ma czerwonych kółeczek?
  • ile stonoga ma razem czerwonych i niebieskich kółeczek?
4. Czy wiecie, kto ukrył się na obrazku?





Miłego weekendu Kochani 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz